05 / 04
Зображення та іконки
Опубліковано 15 травня 2018, останні зміни 05 червня 2018

Іконки

Якщо ви використовуєте іконки, вони повинні бути зрозумілими, простими та супроводжуватися відповідним текстом.

Не приховуйте функціональність тільки під піктограмами. Супроводжуйте іконку текстом, що описує дію.

Віддавайте перевагу векторним значкам, коли це можливо – вони однаково добре виглядають на екранах будь-якого розміру. 

сет іконок

Набір іконок виконано в трьох кольорових гамах – стандартна синя гама, висококонтрастна версія для інтерфейсів з максимальними вимогами до доступності і світла версія для використання на темному тлі.

варіанти використання іконок різних кольорів

До набору включено іконки у растровому форматі png розміром 24 на 24 пікселі та 48 на 48 пікселів для екранів з високою роздільною здатністю. До набору також включені піктограми у форматі svg. Їх розмір та кольорову гаму можна змінювати програмно.

Завантажити набір іконок (.zip, 352 Кб)

Піктограма favicon

Фавіконка (favicon) – іконка сайту, що відображається поряд з URL-адресою вашого веб-ресурсу в адресному рядку, у вкладці або в списку закладок браузера. Для favicon використовується зображення розміром 16×16 пікселів у форматі файлу ICO. Створіть фавіконку, щоб полегшити швидку ідентифікацію вашого ресурсу серед інших сайтів.

Піктограми додатків

Значки додатків – це зображення, яке користувач натискає на Android або iPhone  смартфоні чи планшеті, щоб запустити додаток. Щоб зображення добре виглядало на екранах смартфонів як з високою, так і низькою роздільною здатністю, вам потрібно створити кілька варіантів розміру одного зображення.

Для створення фавіконки та піктограм додатків скористайтесь онлайн-сервісом для генерації усіх потрібних зображень, наприклад, favicon generator.

Зображення

Усі зображення, що використовуються на вашому веб-ресурсі, повинні бути відповідно ліцензовані та відповідати принципам доступності. Докладніше про вимоги до зображень читайте у статті «Формати вмісту».

Фотографії осіб

Розміщуйте фотографії керівництва, співробітників тощо, дотримуючись таких правил:

  • фото повинне мати нейтральне світле тло та чітке зображення;
  • крупний план обличчя та плечей;
  • людина дивиться в об'єктив;
  • уникайте ефектів червоних очей, бликів окулярів, засвітлення чи затемнення;
  • відзеркалювати фото заборонено.