02 / 03
Підбір користувачів для досліджень
Опубліковано 15 травня 2018, останні зміни 22 травня 2018

Визначте всі категорії людей, яких потрібно включити у свої дослідження. Для цього скористайтесь аналітикою та демографічною статистикою.

Залежно від цілей дослідження, ваші критерії можуть бути:

  • демографічні – наприклад, жінки до 30 років;

  • конкретна цільова група користувачів – наприклад, власники малого бізнесу або персонал центрів зайнятості;

  • особливі обставини – наприклад, користувачі, які нещодавно потрапили у ДТП або стали свідками злочину;

  • люди з певними обмеженнями або специфічними способами доступу до веб-ресурсів, наприклад, користувачі екранних дикторів;

  • певний рівень навичок використання цифрових технологій – наприклад, користувачі, які мають базові навички в Інтернеті.

Завжди намагайтесь знайти користувачів різного віку, статі, соціально-економічного статусу та рівня освіти.

Дослідження має включати різних людей, яким може знадобитися ваш ресурс, включаючи тих, хто:

  • має фізичні чи ментальні обмеження;

  • має обмежені цифрові навички або низьку грамотність;

  • потребує допомоги у використанні вашої послуги.

Кількість користувачів для досліджень може бути різною. Наприклад, для годинного інтерв’ю вам може бути достатньо 4-8 користувачів, тоді як для кількісного дослідження методом анкетування – від 100 людей.