Визначте всі категорії людей, яких потрібно включити у свої дослідження. Для цього скористайтесь аналітикою та демографічною статистикою.
Залежно від цілей дослідження, ваші критерії можуть бути:
демографічні – наприклад, жінки до 30 років;
конкретна цільова група користувачів – наприклад, власники малого бізнесу або персонал центрів зайнятості;
особливі обставини – наприклад, користувачі, які нещодавно потрапили у ДТП або стали свідками злочину;
люди з певними обмеженнями або специфічними способами доступу до веб-ресурсів, наприклад, користувачі екранних дикторів;
певний рівень навичок використання цифрових технологій – наприклад, користувачі, які мають базові навички в Інтернеті.
Завжди намагайтесь знайти користувачів різного віку, статі, соціально-економічного статусу та рівня освіти.
Дослідження має включати різних людей, яким може знадобитися ваш ресурс, включаючи тих, хто:
має фізичні чи ментальні обмеження;
має обмежені цифрові навички або низьку грамотність;
потребує допомоги у використанні вашої послуги.
Кількість користувачів для досліджень може бути різною. Наприклад, для годинного інтерв’ю вам може бути достатньо 4-8 користувачів, тоді як для кількісного дослідження методом анкетування – від 100 людей.
Визначте всі категорії людей, яких потрібно включити у свої дослідження. Для цього скористайтесь аналітикою та демографічною статистикою.
Залежно від цілей дослідження, ваші критерії можуть бути:
демографічні – наприклад, жінки до 30 років;
конкретна цільова група користувачів – наприклад, власники малого бізнесу або персонал центрів зайнятості;
особливі обставини – наприклад, користувачі, які нещодавно потрапили у ДТП або стали свідками злочину;
люди з певними обмеженнями або специфічними способами доступу до веб-ресурсів, наприклад, користувачі екранних дикторів;
певний рівень навичок використання цифрових технологій – наприклад, користувачі, які мають базові навички в Інтернеті.
Завжди намагайтесь знайти користувачів різного віку, статі, соціально-економічного статусу та рівня освіти.
Дослідження має включати різних людей, яким може знадобитися ваш ресурс, включаючи тих, хто:
має фізичні чи ментальні обмеження;
має обмежені цифрові навички або низьку грамотність;
потребує допомоги у використанні вашої послуги.
Кількість користувачів для досліджень може бути різною. Наприклад, для годинного інтерв’ю вам може бути достатньо 4-8 користувачів, тоді як для кількісного дослідження методом анкетування – від 100 людей.