02 / 01
Вступ: чому важливо робити дослідження
Опубліковано 02 березня 2018, останні зміни 22 травня 2018 , версія 1.02

Люди та підприємства використовують державні ресурси, щоб робити важливі речі, наприклад, зареєструвати ФОП, стати в електронну чергу чи отримати довідку. Якщо вони не можуть цього робити, це може спричинити значні проблеми, наприклад, вони не зможуть отримати гроші, на які мають право, або ліцензію, якої потребують для свого бізнесу.

Чим краще ви розумієте своїх користувачів, тим більша ймовірність того, що ваш продукт буде корисним для них. Дослідження допомагають вивчати користувачів та створювати послуги, які відповідають їхнім потребам. 

Етап досліджень допоможе поставити під сумнів упереджені ідеї про те, що може бути проблемою та вирішенням, і спиратись лише на фактичні дані.

Інклюзивні дослідження

Вам потрібно дослідити потреби всіх користувачів, у тому числі людей з обмеженими можливостями та тих, кому потрібна підтримка, щоб використовувати ваш ресурс. 

Це допоможе вам:

  • зрозуміти, як люди з різними потребами чи здібностями можуть використовувати ваш сервіс, а також бар'єри, з якими вони стикаються;

  • вдосконалювати дизайн, функціональність та вміст у залежності від того, як їх використовують різні групи користувачів;

  • відповідати вимогам законодавства у сфері доступності.

Досліджуйте постійно

Проводьте дослідження користувачів на кожному етапі розробки, а не лише на початку чи наприкінці розробки. Перевіряйте кожну нову ідею, оновлюйте своє розуміння потреб користувачів.

Такий підхід допоможе:

  • заощадити час та кошти, будуючи лише ті продукти, які потрібні користувачам;

  • відреагувати на зміну поведінки користувачів та відгуки, щоб постійно покращувати продукт.

Поділіться своїми висновками

Запрошуйте усю команду, зацікавлених осіб та людей, які працюють із користувачами, щоб поділитись тим, що ви дізнались із досліджень користувачів.

Це зменшує ризик упередженості та безпідставних припущень та допомагає в подальшій роботі дотримуватися обраного підходу.