01
Принципи

01
Потреби користувачів

Дизайн інформаційного або сервісного ресурсу починається з визначення потреб користувачів. Якщо ви не знаєте, що потрібно користувачам, ви не зможете створити якісний сервіс. Досліджуйте, аналізуйте дані, спілкуйтесь з користувачами, щоб кінцеві продукти допомагали користувачам зробити або дізнатись, чого вони прагнуть, з першої спроби. Будуйте рішення на реальних потребах, а не на власних припущеннях або на принципі «так роблять усі». Створюйте продукти для користувачів, а не для себе.

02
Доступність

Доступний дизайн = хороший дизайн. Людям, яким сервіси потрібні найбільше, часто найважче їх використовувати. Подумайте про цих людей у першу чергу. Проектуйте сервіси для усіх верств населення, у тому числі – для людей з особливими потребами.  Навіть якщо для цього доведеться пожертвувати візуальною елегантністю чи унікальними графічними компонентами.

03
Простота

Послуги, які надає держава, складні. Зробити їх простими для користувача – складна, але необхідна робота. Не змушуйте користувача розбиратися в державних механізмах, як і не керуйтеся принципом «так було завжди». Спілкуйтесь з користувачами людяною мовою. Шукайте законні способи спростити досвід користувача. Змінюйте закони.

04
Циклічність

Кращий спосіб створити хороший сервіс – рухатись маленькими кроками. Створюйте версію з мінімально можливим набором функцій, перевіряйте її з фактичними користувачами, додаючи потрібні функції і видаляючи непотрібні, уточнюйте рішення на основі зворотного зв'язку. Це робить великі невдачі малоймовірними і перетворює невеликі невдачі на уроки. 

05
Співпраця

Команди не повинні багаторазово відтворювати основні компоненти і моделі для кожного нового сервісу. Правила, компоненти та інструменти, присутні в цьому дизайн-стандарті, створюються та розвиваються згідно з найкращими практиками у галузі. Якщо ми знайшли рішення, яке добре працює, ми повинні зробити його багаторазовим і сумісним: будувати відкриті платформи і реєстри, надавати ресурси (наприклад, через API), які можуть використовувати інші. Це дозволить командам зосередити увагу на унікальних аспектах свого продукту, щоб широка громадськість отримала найкращий сервіс.