Дизайн інформаційного або сервісного ресурсу починається з визначення потреб користувачів. Якщо ви не знаєте, що потрібно користувачам, ви не зможете створити якісний сервіс. Досліджуйте, аналізуйте дані, спілкуйтесь з користувачами, щоб кінцеві продукти допомагали користувачам зробити або дізнатись, чого вони прагнуть, з першої спроби. Будуйте рішення на реальних потребах, а не на власних припущеннях або на принципі «так роблять усі». Створюйте продукти для користувачів, а не для себе.
02
Доступність
Доступний дизайн = хороший дизайн. Людям, яким сервіси потрібні найбільше, часто найважче їх використовувати. Подумайте про цих людей у першу чергу. Проектуйте сервіси для усіх верств населення, у тому числі – для людей з особливими потребами. Навіть якщо для цього доведеться пожертвувати візуальною елегантністю чи унікальними графічними компонентами.
03
Простота
Послуги, які надає держава, складні. Зробити їх простими для користувача – складна, але необхідна робота. Не змушуйте користувача розбиратися в державних механізмах, як і не керуйтеся принципом «так було завжди». Спілкуйтесь з користувачами людяною мовою. Шукайте законні способи спростити досвід користувача. Змінюйте закони.
04
Циклічність
Кращий спосіб створити хороший сервіс – рухатись маленькими кроками. Створюйте версію з мінімально можливим набором функцій, перевіряйте її з фактичними користувачами, додаючи потрібні функції і видаляючи непотрібні, уточнюйте рішення на основі зворотного зв'язку. Це робить великі невдачі малоймовірними і перетворює невеликі невдачі на уроки.
05
Співпраця
Команди не повинні багаторазово відтворювати основні компоненти і моделі для кожного нового сервісу. Правила, компоненти та інструменти, присутні в цьому дизайн-стандарті, створюються та розвиваються згідно з найкращими практиками у галузі. Якщо ми знайшли рішення, яке добре працює, ми повинні зробити його багаторазовим і сумісним: будувати відкриті платформи і реєстри, надавати ресурси (наприклад, через API), які можуть використовувати інші. Це дозволить командам зосередити увагу на унікальних аспектах свого продукту, щоб широка громадськість отримала найкращий сервіс.
Дизайн інформаційного або сервісного ресурсу починається з визначення потреб користувачів. Якщо ви не знаєте, що потрібно користувачам, ви не зможете створити якісний сервіс. Досліджуйте, аналізуйте дані, спілкуйтесь з користувачами, щоб кінцеві продукти допомагали користувачам зробити або дізнатись, чого вони прагнуть, з першої спроби. Будуйте рішення на реальних потребах, а не на власних припущеннях або на принципі «так роблять усі». Створюйте продукти для користувачів, а не для себе.
Доступний дизайн = хороший дизайн. Людям, яким сервіси потрібні найбільше, часто найважче їх використовувати. Подумайте про цих людей у першу чергу. Проектуйте сервіси для усіх верств населення, у тому числі – для людей з особливими потребами. Навіть якщо для цього доведеться пожертвувати візуальною елегантністю чи унікальними графічними компонентами.
Послуги, які надає держава, складні. Зробити їх простими для користувача – складна, але необхідна робота. Не змушуйте користувача розбиратися в державних механізмах, як і не керуйтеся принципом «так було завжди». Спілкуйтесь з користувачами людяною мовою. Шукайте законні способи спростити досвід користувача. Змінюйте закони.
Кращий спосіб створити хороший сервіс – рухатись маленькими кроками. Створюйте версію з мінімально можливим набором функцій, перевіряйте її з фактичними користувачами, додаючи потрібні функції і видаляючи непотрібні, уточнюйте рішення на основі зворотного зв'язку. Це робить великі невдачі малоймовірними і перетворює невеликі невдачі на уроки.
Команди не повинні багаторазово відтворювати основні компоненти і моделі для кожного нового сервісу. Правила, компоненти та інструменти, присутні в цьому дизайн-стандарті, створюються та розвиваються згідно з найкращими практиками у галузі. Якщо ми знайшли рішення, яке добре працює, ми повинні зробити його багаторазовим і сумісним: будувати відкриті платформи і реєстри, надавати ресурси (наприклад, через API), які можуть використовувати інші. Це дозволить командам зосередити увагу на унікальних аспектах свого продукту, щоб широка громадськість отримала найкращий сервіс.