04 / 03
Принцип 3: Зрозумілість
Опубліковано 05 квітня 2018, останні зміни 11 червня 2018

Щоб задовольнити третій принцип доступності згідно WCAG 2.0, переконайтесь, що люди можуть зрозуміти вміст вашого ресурсу або як працює послуга.

Читабельність

Зробіть весь текстовий вміст легким для читання і зрозумілим. Уникайте довгих речень, складних слів і фраз, а також абревіатур, якщо вони не є загальновживаними. Ознайомтесь із правилами хорошого тексту.

Вказуйте основну мову кожної сторінки за допомогою атрибуту lang=”код мови” для тегу . Якщо використовуються фрагменти різними мовами, додайте відповідні атрибути для кожного фрагменту. Це допоможе коректній роботі допоміжних програм.

Передбачуваність

Веб-сторінки повинні відображатися і працювати передбачувано:

  • компоненти мають зрозумілі назви;

  • навігаційні елементи, які повторюються на багатьох веб-сторінках, розташовані однаково;

  • компоненти з однаковою функціональністю мають однакові назви та однаковий дизайн.

Допомога при вводі

Допомагайте користувачам уникати помилок при вводі інформації і виправляти їх.

Переконайтесь, що всі елементи вводу мають помітні та зрозумілі підписи та інструкції.

Автоматично виявляйте помилки вводу і надавайте користувачам підказки, як їх виправити. Виняток становлять випадки, коли це знижує безпеку системи або суперечить меті вмісту.

Якщо на веб-сторінці фіксуються юридичні зобов'язання, проводяться фінансові транзакції, змінюються або стираються користувацькі дані або відправляються результати тестування, то передбачте принаймні одну з таких можливостей:

  • скасування: відправлені дані можна повернути;

  • перевірка: дані, введені користувачем, перевіряються на наявність помилок і користувач може їх виправити;

  • підтвердження: передбачено перевірку, підтвердження та виправлення інформації перед відправленням даних.