03 / 04
Авторизація та особистий кабінет користувача
Опубліковано 30 квітня 2018, останні зміни 05 червня 2018

За можливості, уникайте створення облікових записів, авторизації та особистих кабінетів. Вони є бар'єром для багатьох користувачів і знижують використання послуги. Крім того, такі системи дорого розробляти та підтримувати.

Розробка особистого кабінету виправдана, коли користувачам необхідно переглядати та оновлювати особисті дані при багаторазовому використанні ресурсу.

Щоб надати можливість користувачам перевіряти стан заявки, надішліть їм унікальний контрольний номер і запитуйте його разом із прізвищем, ім'ям, по батькові або електронною адресою. 

Дотримуйтесь цих правил, якщо ви вирішите використовувати облікові записи:

  • не змушуйте користувачів створювати обліковий запис, доки він їм не знадобиться. Найкраще, якщо користувач може уникнути авторизації взагалі;

  • давайте чіткі та зрозумілі інструкції. Поясніть різницю між авторизацією та реєстрацією, наприклад, спитайте, чи користувався відвідувач послугою раніше, і направте його на вхід або на створення нового облікового запису. «Придумайте ім'я користувача та пароль» краще за «Ім'я користувача та пароль», бо допомагає зрозуміти, що не потрібно вводити існуючі дані;

  • не відволікайте користувача у процесі створення облікового запису: приберіть інші посилання або матеріали з екрану.