03 / 01
Створення прототипів
Опубліковано 30 квітня 2018, останні зміни 05 червня 2018

Створення прототипу

Прототипом у розробці веб-сервісів називають просте візуальне представлення інтерфейсу ресурсу або сервісу.

Створення прототипів є важливим, тому що:

  • робить ваш ресурс зручнішим;

  • допомагає вам переконатися, що ви створюєте правильний функціонал;

  • допомагає всій команді краще зрозуміти майбутній продукт;

  • дозволяє перевіряти ідеї набагато швидше і з меншим ризиком.

Прототипи бувають різні, починаючи зі швидкого паперового ескізу до прототипу коду, який працює, як повноцінний інтерактивний веб-сайт.

Створюйте прототипи, які найкращим чином відповідають вашим потребам.

Ескізи корисні для вивчення та обговорення основних ідей з колегами. Прототипи коду кращі для досліджень користувачів, тому що вони більш реалістичні.

Звісно, прототип не має бути функціонально повним: будуйте лише переходи та види взаємодії, які потрібно протестувати.

Створіть попередні креслення, які показують структуру, розташування та ієрархію елементів вашого ресурсу. Не вибирайте шрифти, кольори та інші візуальні елементи на цьому етапі. Просту схематичну конструкцію легше переробити, якщо знадобиться.

На цьому етапі доцільно створити перелік шаблонів UX / UI, які вам знадобляться у проекті.

Обговорення прототипу з командою дозволить переконатися, що ваше рішення є технічно здійсненним та не перевищує можливості команди розробки.

Для швидкого прототипування без написання коду створюйте клікабельні прототипи за допомогою таких інструментів, як AxureInvision або Balsamiq.