06 / 09
Оптимізація для соціальних медіа
Опубліковано 12 квітня 2018, останні зміни 13 червня 2019

Соціальні медіа є цінним інструментом комунікації для державного сектора. Він допоможе розуміти користувачів, покращувати обслуговування та забезпечує прозорість. Головні задачі, які допоможуть вирішити соціальні мережі - інформування, підвищення обізнаності та залучення.

Найпопулярнішою соціальною мережею в України є Facebook. Приймайте рішення щодо використання додаткових соціальних мереж виходячи з аналізу аудиторії та цілей, яких ви бажаєте досягти. Переконайтесь, що ви маєте достатньо ресурсу для кількох медіа - краще якісно вести один, ніж частково декілька.

Ви повинні підтримувати розмову, особливо коли відвідувачі задають вам питання. Якщо у вас немає ресурсу для відповіді на запити, у вас немає ресурсу для використання соціальних медіа.

Принципи ведення соціальних медіа

При веденні сторінки в соціальних мережах дотримуйтесь тих самих правил, що і для вмісту сайтів: перш за все думайте про задоволення потреб користувачів. До матеріалів, які ви публікуєте, так само застосовуються правила хорошого тексту.

Дотримуйтесь принципу простоти. Замість складної інфографіки чи довгих текстів, розділіть цю інформацію на декілька публікацій: по фрагменту інформації на кожне повідомлення.

Матеріали для публікації мають готуватись окремо для кожної соціальної мережі, виходячи з потреб цільової аудиторії та доречної стилістики викладання. Не дублюйте вміст новин або сторінок з сайту!

Брендуйте усі соціальні медіа однаковим логотипом та зображенням в шапці.

Добре, коли публікації на вашій сторінці візуально цілісні та послідовні. Це особливо важливо, якщо ви створюєте серію зображень або відео. Тож дотримуйтесь єдиного стилю оформлення публікацій. Оптимізуйте розмір зображень під вимоги конкретної мережі.

Розповсюдження вмісту сайту

Щоб залучити на ваш ресурс відвідувачів з соціальних мереж, створюйте такий вміст, який користувачі захочуть поширювати та спростіть його розповсюдження з сайту в соціальних мережах.

На кожній сторінці зі вмістом розмістіть блок с кнопками для розповсюдження матеріалу в популярних соціальних мережах.

Для створення привабливих публікацій з коректними зображеннями, заголовками та описом використовуйте протокол Open Graph.

Якщо матеріал містить фото, використовуйте його для ілюстрації публікації в соціальних мережах. Для матеріалів без фото створіть зображення за замовчанням.

Докладніше про публікації на Facebook для веб-майстрів (російською)